شغال باحال

بروبچ باحال

شغال باحال

بروبچ باحال

جک روز ۲

به غضنفر میگن : چرا زن گرفتی ؟ میگه : دیدم هیچی نشدم لااقل داماد بشم !

----- ----- ----- ----- -----

به علت تورم فزاینده نام امسال به " فشار اسلامی و تحمّل ملی " تغییر کرد !

----- ----- ----- ----- -----

از غضنفر می پرسن : نخست وزیر به انگلیسی چی می شه ؟

میگه : First And Under !

----- ----- ----- ----- -----

غضنفر دستش شکسته بوده ، از دکتر می ‌پرسه : بعد از اینکه گچ دستمو باز کردم می ‌تونم ویلن بزنم ؟ دکتر می ‌گه : بله می ‌تونید . غضنفر می ‌گه : آخ چه خوب شد چون قبلا نمی ‌تونستم !

----- ----- ----- ----- -----

من ساده و بیرنگم / من عاشق دلتنگم
صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم !

----- ----- ----- ----- -----

چه خوش گفت رستم به اسفندیار ، اس ام اس جدید اگه داری بده بیاد !

----- ----- ----- ----- -----

غضنفر میره دزدی چیزی پیدا نمی کنه مشق بچه را خط میزنه !

----- ----- ----- ----- -----

میدونی فرق تو با آهن چیه ؟

.

.

.

آهن زنگ میزنه ولی توی گدا اس ام اس هم به زور میزنی !  

----- ----- ----- ----- -----

گاهی وقتا اینقدر حواست به خودته و در آرزو های خودت غرق می شی که یادت میره یه نفر منتظرته تا

.

.

.

ازدستشویی بیای بیرون !

----- ----- ----- ----- -----

غضنفر میره بنگاه معاملات ملکی بهش میگن : ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنی .

میگه : ایرادی نداره ، این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم !

----- ----- ----- ----- -----

از غضنفر می پرسن دوست داری چه جوری بمیری ؟

میگه مثل پدربزرگم در خواب و آرامش ؛ نه مثل مسافرهای اتوبوسش در ترس و وحشت !

----- ----- ----- ----- -----

روباهی به زاغی گفت : ای جووون ! چه سری چه دمی عجب پایی ! زاغ عصبانی شد و گفت : بی تربیت ! خجالت بکش ! من اون موقع دوم دبستان بودم الان شوهر دارم (:

----- ----- ----- ----- -----

سلام ! دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما
.
.
.
یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله !

----- ----- ----- ----- -----

تق تق تق

کیه ؟

من گدای دوره گردم ، اومدم دورت بگردم !

----- ----- ----- ----- -----

میدونی چرا معرفت ها کم شده ؟

چون همش در تو جمع شده !

----- ----- ----- ----- -----

پ.ن.1 : دیگه جوک و اس ام اس هم حال نمیده ، کم کم باید در وبلاگم را تخته کنم !

پ.ن.2 : ایران جوک هم یک ساله شد (:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد