شغال باحال

بروبچ باحال

شغال باحال

بروبچ باحال

آف باحال

*-دلم تنگ است دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانی است نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانی است

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*-دوست خوب مثل سوتین می‌مونه، نزدیک‌ترین چیز به قلبت، بهت اعتماد به نفس میده، ازافتادنت جلوگیری می‌کنه، همیشه بالا نگهت می‌داره

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*- سلام بچه ها یه خبر فوری: بالاخره من هم زن گرفتم ... .... یه هم زن برقی

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*-فرشتگان به خدا گفتن :تو که این همه انسان را دوست داری چرا غم را آفریدی؟ خدا گفت :چون این مخلوق من کسیست که فقط در هنگام غم به یاد من می افتد

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*-عشق شاید تنها جایزه ی این روزگار نامهربان است که برای بردنش نیازی به پارتی نیست !! برایش مهم نیست که تو "شاهی یا گدا" ! مردی یا زن ! هر چه که هستی ، باش ! فقط تنها شرطش این است که ارزش آن را بشناسی و حرمتش را نگه داری

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا خانم جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ http://biriaaa.blogsky.com/

سلام رفیق
بابا ای ول به مطالبت
به کلبه من هم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد