شغال باحال

بروبچ باحال

شغال باحال

بروبچ باحال

جک

 *ترکه فیلم جنگی میدیده، تموم که میشه سینه خیز میره تلویزیونو خواموش کنه

---------------------------------------------------------------------------------------

* مصارف مهم اس ام اس در ایران : 1- پیغام های اورژانسی ( سر رات که داری میای 2تا بربری بخر) ! 2- اطلاعات رسانی( سر جلسه امتحان) جیم درسته الاغ! 3- پیغام های عاشقانه: عزیزم ،قبل از خواب به یاد من مسواک بزن ! 4- جلوگیری از خشونت :بدهکار محترم !اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم ! 5- فرستادن جوک :یه روز یه یارو می ره سربازی ،دور کلاش قرمزی! ---

---------------------------------------------------------------------------------------

*ترکه خواب می بینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته؛ از خواب که پا می شه می بینه زنش کنارشه ؛ میگه : اه ! باز خر شدم سیو نکردم

---------------------------------------------------------------------------------------

* فیلمهای در حال اکران : به خاطر 1 لیتر بنزین - من ترانه 1000 لیتر بنزین دارم - رستگاری قبل از ساعت 12 امشب - رایحه خوش بنزین - ب مثل بنزین -علی بنزینی - بنزینی ها - بازی بنزین - مرد بنزینی - پسر بنزین فروش - دو کارت با یک بنزین- بنزین فصل- می خواهم بنزین بزنم! - دیشب بنزین زدم آیدا- سفر به پمپ بنزین- بازگشت بنزین- از میدون تا پمپ بنزین- دزدان بنزین- سالهای سهمیه بندی

---------------------------------------------------------------------------------------

*  از یک دیونه میپرسن چرا دیونه شدی؟ میگه من یک زن گرفتم که یک دختر 18 ساله داشت دختره زنم با بابام ازدواج کرد. پس زنم مادرزنه مادرشوهرش شد دختر زن من پسری زایید که داداشه من و نوه ی زنم بود . پس نوه ی منم بود پس من پدربزرگه پسرم بودم . پس زن من….. زیاد فکر نکن! قاطی میکنی

---------------------------------------------------------------------------------------

* هری پاتر ایرانی منتشر شد : ?ـ هری پاتر وسنگ امامزاده ?ـ هری پاتر و تالار وحدت ?ـ هری پاتر وزندانی سیاسی ?ـ هری پاتر و جام رمضان ?ـ هری پاتر و فرمان رهبری ?-هری پاتر و آخوند دو رو ?ـ هری پاتر و مشعل ولایت

---------------------------------------------------------------------------------------

سلام بر بچه باحالا برای اینکه این وبلاگ شاد باشه جکهاتون رو برام بفرستین تا به اسم خودتون بذارم. شاد و سر بلند باشید

٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد